مدل ترکیبی فرآیند تحلیل سلسله مراتبی- برنامه ریزی آرمانی برای سنجش ساختارِ سیستمهای کنترل کیفیت در سازمانهای خدماتی

اکبر عالم تبریز؛ محمد باقرزاده آذر

دوره 1، شماره 1 بهار و تابستان 1388 ، خرداد 1388، ، صفحه 71-88

https://doi.org/10.22067/pmt.v1i1.2257

چکیده
  چکیده کیفیت در سازمان های خدماتی در طی فرآیند ارائه خدمت و در تقابل بین مشـتری و ارائـه دهنـده خـدمت رخ می دهد. برای سنجش کیفیت خدمات، در واقع تفاوت بین آنچه که مشتریان احساس می نمایند که باید دریافت کنند و آنچه که به طور واقعی ارائه می گردد مورد سنجش قرار می گیـرد . در ایـن مقالـه بـا مطالعـه درباره ویژگی های کیفیت خدمات، ...  بیشتر